Reklama internetowa jest niewątpliwie obowiązkowa, w pozyskiwaniu klientów. Jest bowiem przeświadczenie, że jeżeli Twojej firmy nie ma w Internecie, to nie istnieje. Bilbordy, reklama w radio czy TV może być skuteczna. Jednak to sieć jest miejscem, które gromadzi najwięcej użytkowników. Reklama na Facebooku w bardzo swobodny i efektywny sposób pozwala pozyskiwać klientów. Wiele sposobów targetowania, szeroki zasięg, możliwość samodzielnego prowadzenia kampanii. To aspekty, które nakłaniają to skorzystania z możliwości pokazania się w social media.
Facebook – zbiór konsumentów
Wiele firm decyduje się na reklamę na Facebooku, przede wszystkim z powodu wielu możliwości targetowania. Tworząc kampanie, możemy dokładnie wybrać komu i gdzie ma wyświetlać się reklama. Jeżeli firma sprzedaje szkolne tornistry, można ustawić wyświetlanie reklamy rodzicom 30+. Uruchamiając remarketing mamy pewność, że grafika będzie „wracać” do klienta. Takie narzędzie pozwala zyskać uwagę konsumenta, tym samym przekonać Go do zakupu. Ciężkie czasy pandemii, skłoniły wiele wcześniej niekorzystających z reklam na Facebooku restauracji, do wybrania takiego sposobu pozyskania klientów. Facebook daje możliwość znalezienia klienta z konkretnego obszaru miasta. Geolokalizacja to bardzo ważne i przydatne narzędzie targetowania. Post: „Twoja ulubiona pizza czeka na Ciebie za rogiem” będzie niewątpliwie atrakcyjny, zważając na to, że będzie wyświetlać się użytkownikom z okolic pizzerni.
Pomoc specjalisty – warto?
Facebook daje możliwość samodzielnego prowadzenia kampanii. Nieskomplikowane, jednorazowe kampanie można swobodnie tworzyć samemu. Jednak wprowadzanie i optymalizacje kampanii reklamowej, która ma konkretne zadania, warto powierzyć specjalistom od e-marketingu. Agencje zajmujące się prowadzeniem kampanii internetowych, oferują pełen zakres usług, które pozwalają uzyskać efektowną i skuteczną reklamę. Zaczynając od stworzenia profesjonalnych grafik, chwytliwych postów po optymalizację, która pozyska odpowiednich klientów. Specjaliści od reklamy na Facebooku jak Mama Marketing, przede wszystkim doskonale znają narzędzia, które pomagają stworzyć efektywną kampanię. Potrafią subtelnie połączyć walory firmy, jej strony internetowej z nowoczesnym medium. Prowadzenie kampanii samemu, to niewątpliwie redukcja kosztów. Nie płacimy bowiem osobie trzeciej, za tworzenie reklamy. Jednak biorąc pod uwagę czas, jaki trzeba poświęcić na proces jej stworzenia oraz optymalizację. Koszty mogą okazać się równoznaczne z powierzeniem swojej firmy w ręce specjalisty.