Category

E-Commerce

Category

Ubrania noszone przez pracowników mogą nie tylko zapewniać ochronę przed zabrudzeniem i innym czynnikami, ale również skutecznie promować firmę. Co warto wiedzieć na temat firmowej odzieży z logo? Sprawdzamy najważniejsze informacje! Coraz więcej pracodawców decyduje się na zainwestowanie w odzież wykończoną logo. Jest ona używana nie tylko jako gadżet reklamowy rozdawany klientom i kontrahentom, ale także przekazywana jest pracownikom, którzy noszą ją w trakcie wykonywania swoich obowiązków w firmie i poza nią. Odzież z logo…

Media społecznościowe stały się już stałym elementem naszej rzeczywistości. Niektóre osoby nie wyobrażają sobie dnia bez sprawdzenia, co nowego słychać na Facebooku. To tam przecież mamy proponowane wiadomości ze świata, ale również możemy się dowiedzieć, jakie są obecnie najpopularniejsze gry hazardowe maszyny, czy może spodnie albo samochody. Wiele osób ceni również to, że można tam publikować własne informacje. To może być cokolwiek. Przemyślenia albo odnośniki do innych stron, no i czy oczywiście komentarze. Nie każdy jednak wie, że będzie tutaj działać także sprzężenie zwrotne. W takich miejscach bardzo chętnie publikujemy rozmaite zdjęcia aktualne albo z przeszłości. Dzielimy się po prostu…

GeForce to znana na całym świecie marka procesorów graficznych, wytwarzanych przez amerykańską firmę komputerową NVIDIA Corporation, która jest jednym z największych światowych producentów kart graficznych i układów scalonych. Zieloni głównie są znani z układów graficznych GeForce przeznaczonych dla PC. Pierwszy układ graficzny GeForce 256 został wprowadzony na rynek w roku 1999, zaś najnowszy model GeForce Series 30 został zaprezentowany w roku 2020. Jedna z najbardziej wyczekiwanych kart graficznych GeForce RTX 3060 klasy premium, skierowana głównie do graczy, która została zapowiedziana podczas corocznych styczniowych targów CES, trafiła…

Systemy CRM największą popularność zyskują w działach sprzedażowych. Optymalizacja kontaktów z klientami, planowanie codziennych zadań i spotkań to funkcje najczęściej wykorzystywane w tych działach. Pamiętajmy jednak, że klientów firmy obsługują pracownicy, którzy korzystają z narzędzi i ich funkcjonalności udostępnianych w ramach pracy. Skonfigurowanie systemu pod kątem pracownika biurowego to jedna kwestia, inną jest skonfigurowanie CRM dla przedstawicieli handlowych. Są to zazwyczaj osoby, które większość swojego czasu pracy spędzają w samochodzie przemieszczając się pomiędzy siedzibą jednego…

To właśnie ilość polubień, obserwujących oraz komentarzy jest miernikiem popularności danego influencera. Im większy ruch na danym koncie, większa ilość lajków, tym chętniej z daną osobą współpracują różne marki. Im popularniejszy użytkownik, tym bardziej topowe marki chcą z nim współpracować i wynagrodzenie takiej osoby również jest wyższe. Lajki czy obserwujący – co ważniejsze? Trudno jest jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, jednak jest pewna reguła. Zarówno lajki bez obserwatorów nie znaczą zbyt wiele jak i duża…

Istnieje wiele technik marketingowych, ale email marketing stoi na szczycie technik e-commerce. Program do mailingu – to potężne narzędzie, które pozwala na bezpośrednią komunikację z klientami i potencjalnymi klientami. Prawie dziewięciu na dziesięć specjalistów od marketingu korzysta z email marketingu, aby pozostać w kontakcie ze swoimi klientami. Bez wątpienia, wysyłanie wiadomości e-mail jest jedną z najlepszych technik informowania klientów o pozycji marki. Istnieją jednak pewne zasady, które pomogą sprawić, aby były one ciekawe dla odbiorców.…

E-commerce to dynamicznie rozwijająca się gałąź gospodarki, nic, więc dziwnego, że z każdym rokiem przybywa w sieci coraz więcej sklepów internetowych. Dla sprzedawców jest to ogromna szansa na poszerzenie grona klientów i dotarcie do tych nawet znajdujących się po drugiej stronie kraju lub nawet za granicą. Nowoczesne technologie internetowe są już dziś na tyle rozwinięte, że stworzenie własnego sklepu online jest na wyciągnięcie ręki dla każdego przedsiębiorcy, trudniącego się handlem. Nie oznacza to jednak, że zajmuje to…

Pozycjonowanie strony internetowej to zwykle zadanie, które powierzane jest profesjonalnym agencjom. Realizuje je doświadczony specjalista SEO. Tutaj jednak zwykle pojawia się temat kosztów, czyli tego, ile firma będzie musiała zapłacić, za efektywne pozycjonowanie strony. Sprawdzamy, ile kosztuje pozycjonowanie w branżach trudnych, czyli inaczej mówiąc, konkurencyjnych. Ważny jest czas Choć pozycjonowanie niesie za sobą bardzo wiele zalet, wśród których można wymienić między innymi większą przejrzystość strony, łatwość jej odnalezienia (a tym samym możliwość pozyskania większej liczby…

Reklama internetowa jest niewątpliwie obowiązkowa, w pozyskiwaniu klientów. Jest bowiem przeświadczenie, że jeżeli Twojej firmy nie ma w Internecie, to nie istnieje. Bilbordy, reklama w radio czy TV może być skuteczna. Jednak to sieć jest miejscem, które gromadzi najwięcej użytkowników. Reklama na Facebooku w bardzo swobodny i efektywny sposób pozwala pozyskiwać klientów. Wiele sposobów targetowania, szeroki zasięg, możliwość samodzielnego prowadzenia kampanii. To aspekty, które nakłaniają to skorzystania z możliwości pokazania się w social media. Facebook…

Klasa, ponadczasowość, szyk – tymi słowami można określić współczesnego eleganta. Wyróżnia się z tłumu dopasowanym ubraniem, dopracowanym w każdym szczególe. Istnieje kilka dodatków, których nie może zabraknąć w garderobie każdego szykownego mężczyzny. Z pewnością należy do nich dobrze dobrany krawat, mucha oraz spinki do mankietów. Te ostatnie są synonimem dyskretnej i niewymuszonej elegancji. Są idealne na wszelkie formalne okazje, gdyż podkreślają wagę stroju oraz jego klasę. Ten dekoracyjny dodatek cieszy się obecnie coraz większą popularnością…