Istnieje wiele technik marketingowych, ale email marketing stoi na szczycie technik e-commerce. Program do mailingu – to potężne narzędzie, które pozwala na bezpośrednią komunikację z klientami i potencjalnymi klientami.
Prawie dziewięciu na dziesięć specjalistów od marketingu korzysta z email marketingu, aby pozostać w kontakcie ze swoimi klientami. Bez wątpienia, wysyłanie wiadomości e-mail jest jedną z najlepszych technik informowania klientów o pozycji marki. Istnieją jednak pewne zasady, które pomogą sprawić, aby były one ciekawe dla odbiorców.
Newslettery powinny zawierać nagłówki
Głównym celem wysyłania emaili do klientów – jest generowanie większej ilości okazji sprzedażowych, dlatego w czasie przygotowywania emaili marketingowych, nie pomijaj najważniejszych tematów i nagłówków. Wykorzystując program do malingu, stworzysz najlepsze i chwytliwe nagłówki mają potencjał, aby zwiększyć klikalność i pozostawić pozytywne wrażenie w umyśle czytelnika. Oznacza to, że Twój temat powinien być krótki i treściwy, aby dać czytelnikowi powód do zapoznania się z Twoją wiadomością.
Twój temat działa jak zwiastun filmowy, co oznacza, że musisz przekonać odbiorców do otwarcia i zapoznania się z treścią emaila, tak jak zwiastun filmowy jest tworzony po to, aby zachęcić ludzi do obejrzenia filmu. Temat newslettera odgrywa istotną rolę w sektorze e–commerce. Program do mailingu pomoże Ci stworzyć tematyczne nagłówki e–commerce.
Oto kilka inspiracji dla Twoich nagłówków w newsletterach:
- E-maile promocyjne.
- E-maile o porzuconym koszyku.
- E-maile powitalne.
- E-maile z podziękowaniem za zakup.
- E-maile z informacją o wysyłce.
- E-maile z życzeniami (np. urodzinowymi).
- E-maile z informacją o wygranej (konkurs).
- E-maile z prośbą o ankietę i recenzję.
- E-maile o zwiększeniu sprzedaży i sprzedaży krzyżowej.
- E-maile angażujące.
- E-maile polecające.
Newslettery promocyjne często wysyłane są do klientów, gdy firma ma zamiar wprowadzić na rynek nowy produkt lub gdy zamierzasz zaoferować ekskluzywne oferty na swoje produkty lub usługi. Bez względu na to, jak dobrą treść dostarczasz w swoim newsletterze, jeśli Twój temat jest niechlujny i nie robi wrażenia na czytelniku, nikt nie kliknie w niego. Krótko mówiąc, sukces Twojej kampanii marketingowej zależy od nagłówka.