Chcesz skutecznej reklamować swoją kancelarię prawną? Sprawdź metody reklamowe, za pomocą których możesz atrakcyjnie zaprezentować swoją ofertę i dotrzeć do jak najszerszej gamy odbiorców!

Działalność w branży prawniczej jest specyficzna, stąd też reklama w tym obszarze także musi uwzględniać specyfikę pracy w kancelarii prawnej – adwokackiej, radcowskiej czy też w kancelarii notarialnej lub komorniczej. Jak powinna odbywać się reklama tych właśnie kancelarii?

1. Identyfikacja wizualna

Pierwszym krokiem, aby wypromować kancelarię prawną, będzie zamówienie usług w ramach identyfikacji wizualnej. Co dokładnie obejmują?

Gdy kancelaria nie ma jeszcze własnego logo oraz charakterystycznej kolorystyki, wówczas grafik wykonujący identyfikację wizualną będzie mógł je zaproponować. Uzyskane materiały pozwolą wtedy na prowadzenie dalszych działań reklamowych.

2. Strona internetowa

Kancelaria prawna powinna mieć własną stronę internetową. Za jej pomocą może ona prezentować swoją ofertę szerszej klienteli. Zatem stworzenie strony WWW to także bardzo ważny etap marketingu w kancelarii prawnej.

Na stronie internetowej umieszcza się wszystkie kluczowe informacje dotyczące oferty kancelarii, między innymi jej usług, personelu, doświadczenia. Może ona także zawierać blog, który będzie pomocny w prowadzeniu działań reklamowych w ramach content marketingu.

3. Reklama internetowa

Za pomocą pełnej palety metod reklamy internetowej można uzyskać doskonałe efekty w dotarciu do klientów poszukujących usług prawnych w internecie.

Wśród najczęściej używanych metod reklamowych online dla kancelarii znajdują się:

  • Pozycjonowanie stron,
  • Kampanie Google Ads,
  • Content marketing,
  • Marketing w mediach społecznościowych.

4. Reklama zewnętrzna

Kancelaria powinna być odpowiednio oznakowana, dlatego też warto zadbać o jej reklamę zewnętrzną. Za jej pomocą można nie tylko pomóc klientom w trafieniu do kancelarii, ale dodatkowo budować pozytywny, profesjonalny wizerunek.

Najczęściej do reklamy zewnętrznej kancelarii prawnych stosowane są eleganckie szyldy oraz tablice umieszczane przy wejściu.

5. Materiały drukowane

Nie można też zapominać o materiałach drukowanych, które pozwalają na ułatwienie pracy i dodatkowo tworzą profesjonalny wizerunek.

Do materiałów drukowanych zamawianych dla kancelarii zaliczane są głównie:

  • Wizytówki,
  • Papiery firmowe,
  • Teczki,
  • Koperty.

Komu zlecić reklamę kancelarii prawnej?

Aby mieć pewność, że reklama kancelarii prawnej będzie efektywna, warto zdecydować się na pomoc agencji reklamowej, która będzie mogła kompleksowo zająć się wszystkimi sprawami związanymi z prezentacją firmy online.

Aby efekty były optymalne, warto zdecydować się na agencję, która ma już doświadczenie we współpracy z kancelariami prawnymi. Wówczas może ona zaoferować pełną obsługę w ramach zaprojektowania i realizacji kampanii reklamowej.

Kancelariom prawnym działających w Małopolsce kompleksową obsługę tego typu zapewnia agencja Interaktywna Aliso z Krakowa. Zapewnia ona kompleksowe wsparcie, które obejmuje w szczególności identyfikację wizualną, zakładanie stron WWW oraz reklamę online dla wielu branż, w tym dla branży prawniczej.

Podsumowanie

Kancelaria adwokacka, kancelaria radcy prawnego czy też kancelaria notarialna lub komornicza także wymagają właściwej reklamy. Aby o nią zadbać, warto skorzystać z metod, które w skuteczny, ale także dyskretny i profesjonalny sposób dotrą do klientów. By osiągnąć jeszcze lepsze efekty, warto zdecydować się na pomoc doświadczonej agencji reklamowej, z którą dążenie do marketingowego sukcesu będzie jeszcze łatwiejsze.

Leave a comment